Welcome

As the first primary education school to be founded in Turkey in 1995, Irmak Schools have been providing students and teachers free educational environments with its original and unique educational system where students can internalize processing knowledge and improve their talents and skills.

Our school raises students who are academically successful, who has ethical and aesthetical values, who gives importance to lifelong learning, and who are responsible and modern individuals



All Activitys

Alumni and Parent Comments

BALIKLAR SINIFINDAN ÖĞRENCİMİZ K.AYLİN KAŞKAL'IN VELİSİ SİBEL KAŞKAL

Biz Irmak ailesine bu sene katıldık. Daha önceki iki sene kızım, başka bir okuldaydı. Geçen sene sa-nıyorum bu zamanlar başlamıştım Aylin e okul araştırmasına girdiğimde, istediğim tek şey kızımın mutlu gideceği bir okul bulmaktı. Kızım sakin ve uyumlu bir çocuk olduğundan, kalabalıklar içinde kaybolmayacağı, daha butik diyebileceğimiz bir okul hayali ile yola çıktık. Veli olarak kendi adımıza isteğimiz ise bilgi akışının iyi sağlandığı, çocuğumuzu iyi analiz eden öğret-menler ile eğitim alması, çocuğumuzun ihtiyaçları/yetenekleri doğrultusunda yönlendirilmesiydi. Okullar açılalı henüz üç ay gibi kısa bir süre olsa da, Irmak ta Aylin in eğitimine az ya da çok dokunan herkesten ne kadar memnun olduğumuzu dile getirmek isterim. Öğretmenler ve idareciler konusunda biz mi bu kadar şanslıyız yoksa tüm Irmak hayatı boyunca hep bu hisler için de mi olacağız bilmiyorum ama kızım okulunu çok seviyor. Okuldan şarkı söyleyerek geldiğinde, sabahları çok mutlu gittiğinde okul seçimimizin ne kadar doğru olduğunu bir kez daha anlıyoruz. Sınıf öğretmenimiz, sınıfına, yaptığı işe çok hakim bir eğitimci. Hem akademik hem psikolojik olarak kızımı o kadar iyi analiz edip bizleri öyle doğru yönlendiriyor ki sene başı ile şimdi arasındaki kısacık zamanda bunun etkilerini görebiliyoruz. Aylin in lehine olabilecek her türlü konuda bizi önceden bilgilendirmesi, eğitime ne kadar bütüncül baktığının da çok büyük bir kanıtı. İngilizce öğretmenimiz sayesinde kızım evde bizi İngilizce konuşmaya zorlamaya başladı. Bu bizim için büyük mutluluk. Kayıt olduğumuz günden beri, her türlü sorumuza çok hızlı cevaplar ve çözümler getiren, biz aramadan kendisi bizi arayıp veli olarak hatırımızı/hislerimizi soran, Aylin in okula alışma süreciyle yakından ilgilenen Anaokulu müdürümüzde bizim için gerçekten çok değerli. Okula kayıt olduğumuz günden itibaren Mart 2015 düzenlenen tüm seminerlere/eğitimlere katıl-dım diyebilirim. Irmak ın veli farkındalığı yaratmak adına, karşılıksız ve büyük özveri ile bu eğitimleri düzenlemesi biz veliler için çok büyük bir şans Etrafımda, arkadaşlarımın çocuklarının gittiği özel okullar ile karşılaştırdığımda, bizim okulumuzun bu konuda ne kadar önde olduğunu görebiliyorum. Yazdıklarımı toparlayacak olursam her ebeveyn gibi çocuğu için en iyisini yapmaya çalışan, iyi bir eğitim hayatının okulu sevmek ve okulda mutlu olmak ile başlayacağını düşünen ve geçmişte bunu deneyimlemiş biri olarak, kızıma sağladığınız okul ortamı için tüm Irmak ailesine çok teşekkür ede-rim. İyi ki varsınız ve iyi ki yollarımız kesişti.

Sevgilerimle, Sibel Kaşkal

5B SINIFI ÖĞRENCİLERİMİZDEN DEMİR BATU BEYNAM'İN VELİSİ DİDEM YENİCE BEYNAM

"Irmak Okulları ile Amerika Birleşik Devletleri’nden Türkiye’ye dönüş sürecimizde tanıştık. O sıralarda 6 ve 10 yaşlarında olan çocuklarımız için okyanus ötesinden yürüttüğümüz araştırma karşımıza Irmak’ı çıkarmıştı. İlk Türkiye seyahatimizde okulu ve yöneticileri ziyaret edip konuştuk. Okulun eğitimle ilgili teklif ettiklerinden ve önümüze konulan eğitim modelinden çok etkilenmiştik. Bizi en çok cezbeden ise okulun Türkçe’leri çok da iyi olmayan çocuklarımıza bu açıdan da destek olmaya söz vermesi olmuştu. Okulun lokasyonunun da bizim için önemli bir artı olduğunu eklemeliyim. Sonuçta her iki çocuğumuzu da Irmak Okulları’na kayıt ettirdik. Irmak, aynı yöneticilerinin söz verdigi gibi hem Türkce’leri zayıf hem de Türk kültürüne çok da aşina olmayan çocuklarımıza ihtiyaçları olan desteği verdi. İlkokul birinci sınıfa kayıt olan oğlumuz Demir’in adaptasyonu cok hızlı oldu. Kısa sürede -kelimelerini biraz vurgulu konuşuyor olması dışında- diğer çocuklardan pek bir farkı kalmamıştı. Adaptasyonu böyle hızlı olunca akademik açıdan da hiçbir sorun yaşamadı.İlkokul beşinci sınıfa kayıt olan kızımız Melodi’nin ise yaşı ve sınıfı itibariyla adaptasyonu biraz daha uzun sürdü. Ancak bu süreçte Irmak, Melodi’ye bir rehber öğretmenle birebir calışma olanağı sağladı. Melodi, hızla giden bir trene orta yerinden atlamış olmanın şaşkınlığıyla bir yarım dönem dil ve kültür açısından zorlandıysa da, öğretmenlerinin ve kendisiyle okul saatlerinin büyük bir kısmında birebir çalışan değerli öğretmen Didem Ciçek’in de gayretleriyle kısa zamanda arkadaşlarını yakaladı ve okul yılını çok yüksek bir ortalamayla bitirdi.

2C SINIFI ÖĞRENCİLERİMİZDEN BERRA BAKIRCIOĞLU'NUN VELİSİ PINAR BAKIRCIOĞLU

İki kız çocuğu annesi olarak, büyük kızım için anasınıfı arayışında olduğum yıllarda, '' eve en yakın okul en iyi okuldur'' anlayışıyla hemen evimizin çevresindeki okullara bakmıştım.Şansımıza da , şu anda Irmak Okulları 6.sınıf öğrencisi olan kızımın, Irmak Okulları anasınıfında eğitim görme şansını yakalamıştık. İşte o günden beri yedi yıldır aynı okula gidiyor.İki sene önce de küçük kızım bu şansı yakaladı.Şans diyorum, çünkü eskiden birkaç özel okul vardı.Bir elin parmaklarını geçmeyecek kadar.Bugün ise neredeyse bir mahallede iki özel okul var.Okulları iyi ya da kötü diye sınıflandırmam haddim ve uzmanlık alanım olmadığını düşünüyorum. Bu tamamen okuldan beklentileriniz ve çocuklarınızın özellikleri ile ilgili bence. Ancak Irmak Okullarında eğitim görmeyi büyük bir ŞANS olarak görüyorum. Irmak Okulları gerçekten ÖZEL VE FARKLI.

Ama, yıllardır Irmak Okullarında çocukları eğitim gören bir anne-veli olarak şunu artık çok rahatlıkla söyleyebilirim. Okul da PYP programı uygulanıyor mu? Bugüne kadar Irmak Okullarında başarıyla uygulanan PYP programında eğitim gören her bir öğrencinin kendi bilgi, becerileri doğrultusunda harikalar yarattıklarını yıllardır hayranlıkla bir veli olarak takip etmekteyim.

Her işlenecek ünite öncesi velilerin bilgilendirilmesi, her dönem veli portallarımıza yüklenen Öğrenci Gelişim Raporları, çocuklarımızın yetenekleri ile ilgili yapılan geri paylaşımlar ve destekleme çalışmaları bu programın bir parçası. Tüm çocukların okulda akademik bilgi kadar, sosyal, fiziksel, kültürel ve duygusal gelişimi içinde büyük emeklerle desteklendiklerinin farkındayım.Ve bundan büyük bir mutluluk duyduğumuzu, sanırım Irmak Okullarında ki tüm veliler adına da rahatlıkla söyleyebilirim. Çocuklarımın o ay hangi konuları öğreneceğini ve hangi becerilerini geliştireceğini öğreniyorum. Çocuklarımla beraber zaman ve bilgi paylaşımlarında bulunduğumuz , eve gönderilen aktiviteleri ise bizim en keyif aldığımız anlardan sayabilirim. Hatta bu aktiviteleri yaparken, bu zaman dilimlerimize bazen, anneanne, dayı gibi aile bireylerimizin de katıldığı anlar oldu.Ve lütfen bana inanın, geçmiş ile ilgili benim bile bilmediğim anılar, hikayeler çıktı zaman zaman. Harika paylaşımların yaşandığı anlar.

Çocuğun sadece akademik olarak çok iyi olması değil, sosyal ve kültürel anlamda da geliştirilmesi yönündeki bu program, tüm öğrencileri gelecek yıllarda ki mesleki hayatlarına kadar uzanacak olan büyük kazanımlar sağlamaktadır.Ve bence en önemlisi de sadece okul sınırları içerisinde değil, kendi yaşamlarında da eyleme geçirebiliyor olmalarını görmek büyük bir mutluluk.Bunu çok rahatlıkla gözlemleyebiliyorum. Çocuklarımın özgüvenleri, paylaşımları, bazen bizlere bile örnek olacak davranış tutumları.

Büyük kızım Beyza, 2 sene önce ilk dördü bitirdiğinde , PYP sertifikasını da almaya hak kazandı. 4.senenin sonunda , bütün bir sene boyunca büyük bir heyecan, istek ile çalıştıkları PYP mezuniyet ,yıl sonu gösterisinin yerini herhalde pek bir şey dolduramaz hafızamda.Beyza, tiyatro oyununda görev almıştı. FADİME adını taşıyan bir Anadolu kızını canlandıracaktı.Görsel Sanatlarda yeteneği benimle paylaşılmıştı. Ancak tiyatro bir ilk ti. Günlerce provalar, çalışmalar.... Artık evde bile hepimiz birer Fadime olmuştuk.O gün geldiğinde heyecan ve hüzün bir aradaydı.Dört yıldır aynı sınıf arkadaşlarından ve özellikle de çok değerli sınıf öğretmenimiz Sn.Tuba Yoleri' den ayrılmak ise en zoruydu . Mezuniyet günü sahnede sergilenen her paylaşım harikaydı.Ama benim, neredeyse pamuklara sarıp sarmaladığım kızım Beyza, sanki hayat tecrübeleri ile dolu, elinde tepsisi ve çayları, evlilik yapacak gelinin kız kardeşi, gelenek ve görenekler hakkında bilgi veren tam bir Fadimeydi. Tecrübeli bir çocuk oyuncusu vardı sanki karşımda. Kızım ve tüm arkadaşlarının bütün bir yıl boyunca emeklerini ve dört sene boyunca PYP kazanımlarını görmek muhteşemdi.

Bugün, şimdi bu çok keyifli paylaşımları 2.sınıfa giden kızımla yaşıyoruz.O da bir PYP öğrencisi.Geçen gün, '' Orman Ekosisteminde Yaşayan Canlılar Nelerdir?'' çalışmasını hazırlamak için, bilgisayarın başına geçti. Ablasını da yanına alarak araştırmalar yaptı. Sonra hazırladığı çalışmanın çıktılarını aldı. Ve beni karşısına alıp, sunum yaptı. Çok mutluydu.Ben de hayranlıkla kızımın sunumu izledim. Açıkçası Berra'nın da 4.sınıf PYP mezuniyetini merakla bekliyoruz.Ve Beyza, 6.sınıf öğrencisi olarak geçmiş senelerde ki öğretilerini şimdi çok daha farklı kullanıyor. Sunumlar ,projeler, uygulamalar, v.b .PYP eğitiminde eğitim gören çocukların, üniversite gibi ileri eğitimlerinde hiç zorlanmadan hareket edebileceklerine eminim. Bu programda edinilen kazanımları olan çocuklar, bence rahatlıkla farkedilebiliyor.

Çocuklarımızın Irmak Okullarında PYP Eğitimlerini almasında ,Okul Yönetimine, Kurumlar Müdürümüz Sn.Nazan Fettahoğlu’na ve gerçekten çok büyük emekleri olan PYP Koordinatorümüz Sn.Tuba Yoleri 'ye teşekkürü bir borç biliriz.

'' EĞİTİMDE FARK IRMAK''

Saygılarımla,

Pınar Bakırcıoğlu

Pre-registration