High School Parent's Comments

10A SINIFINDAN ÖĞRENCİMİZ CAN ERKAN'IN VELİSİ AYFER ERKAN

Ortaokulu Irmak okulunda okuyan çocuğumuz, iyi bir Anadolu lisesi kazanmasına rağmen, hiç tereddütsüz, lise hayatına Irmak Okullarında devam etmeye karar verdi.

Neden mi?

Çocuğum, sadece akademik eğitim almak istemedi; hayata da hazırlanmak istedi. Çocuklarımızı profesyonel bir eğitim anlayışı içinde tek tek ele alarak, öğrenci ayırt etmeyerek, sevgi ve hoşgörü ile eğitim vermektesiniz. Bu profesyonelliği büyük bir ustalık ile devam ettirebilmenizde öğretmenlerinizin ve yöneticilerinizin payı olduğuna inanıyorum. Konuları anlaşılana kadar tekrar tekrar anlatmanız ve öğretmenlerimizin büyük bir özveri ile ekstra etütlere kalıp çocuklarımıza konuları tekrar etmeleri, güncel hayatımızdan örnekler vererek pekiştirmeleri, her öğrenciye değerli olduğunu hissettirip özgüven duygusunu artırmanız, öğrencilerin eksik olduğu konuları belirleyip ayrıca programlar oluşturmanız, konuyu kavrayana kadar ilgilenmeniz, öğrencilerin hedeflerini tespit edip onları hedeflere ulaştırmak için yapmış olduğunuz çalışmalar, çocukların hedeflerden vazgeçmemelerini aşılamanız, öğrenciler okulu bitirip toplum içine girdiklerinde kendilerine güven duygusunu verebilmeniz, öğrencilerinizin psikolojini dikkate alarak eğitim programlarınızı düzenlemeniz, teknolojiyi takip etmeniz ve en önemlisi, hayat başarısını yakalamak için çocuklarımıza Matematik, Fen, Türkçe gibi akademik derslerin dışında, “insan” olmayı öğretmeniz… Her şeyden önce çocuğumuzu kimlere teslim ettiğimizi biliyoruz. İçimiz rahat...

İnanıyoruz ki, çocuğumuz mezun olduğunda Irmak Okulumuzun vermiş olduğu o duruşu, çizgiyi kaybetmeyecek ve bunu yaşam başarısında büyük bir gururla taşıyacak ve uygulayacaktır. Çünkü okulumuz çocuklarımıza sadece öğretim vermiyor, bunun yanında dürüstlüğü, çevresine ve bütün canlılara duyarlı insan olmayı, kısacası iyi insan olmayı öğretiyor.


12B SINIFINDAN ÖĞRENCİMİZ BURAK SAVAŞ'IN VELİSİ ARZU SAVAŞ

Şanslı annelerdenim ben...Oğlum bundan yaklaşık dört yıl önce o zaman ki adıyla SBS olan, üç yıl üst üste girilen lise giriş sınavlarını başarıyla geçmiş, pek çok Anadolu lisesinin yanında tüm özel okullardan da burs kazanmıştı. Sınav sonuçları açıklandıktan sonra büyük bir gurur ama aynı zamanda sorumlulukla bir okul listesi yaptık ve listedeki okulları dolaşmaya başladık. Okullarla gidip görüşüyor, üniversite başarı derecelerini tek tek inceliyor, veli yorumlarını araştırıyor, o okuldan tanıdık veli buluyor bizzat kendisi ile görüşüyorduk… Anlayacağınız tam bir paranoya içindeydik.

Bu listede, önünden her gün geçerken yeşile tutkun biri olarak hayranlıkla baktığım Irmak yoktu. Irmak; benim zihnimde hep ayrı, çok butik, çok özel, çok ulaşılmaz gibiydi. O okula girmek için sanki farklı bir şeyler istenir diye düşünüyordum. Dolaşmaktan yorulmuş ve kafamız alt üst olmuş bir halde karar vermekte çok zorlandığımız bir gün, Irmağın önünden geçerken eşim o kutsal soruyu sordu:

Irmak’a niye gitmiyoruz?

“Irmak almıyordur her halde, bilmem ki…” derken Irmak’ta asılı afişi gördük ve o gün Irmak’la görüştük… Yeşilliği, minikliği, sıcaklığıyla bizi çok etkiledi. Eve geldiğimizde aynı paranoya araştırmasını Irmak için de yaptık. Üniversite başarısı, yapılan yorumların incelenmesi derken ertesi gün gidip doğrudan kaydımızı yaptırdık. Kayıttan sonra oğlumun telefonuna şöyle bir mesaj atmıştım: “Seni bu gün Irmak’a bıraktım, denizlere ulaşasın diye…”

Irmak, bir veli olarak oğlum için verdiğim kararlarda hep en başta olan “İyi ki…”lerimden… Eğitim sistemi, öğretmenleri, veli ilişkileri ve aklınıza gelen her konuda, süper! Bir birlik var bu okulda, bir kenetlenme… Öğrenci odaklı, süreci önemseyen, çocukların eğitim ve öğretim hayatında aktif olduğu, destekleyici bir sistem… Öğretmenler her şeyden önce çok iyi birer danışman, koç… Ortam nefis, yemyeşil, bahçenin ortasında tarihi bir ağaç…

Oğlumu, böyle bir okulun öğrencisi olduğu için; bizi de böyle bir okulun velisi olduğumuz için çok şanslı hissediyorum.

Evet, bu yıl son senemizdeyiz; nihai hedefimiz denizlerken biz kendimizi ilk yıldan itibaren denizlerde yüzerken bulduk.

Artık hedefimiz okyanuslar…

Arzu Savaş

LİSE HAZIRLIK SINIFINDAN ÖĞRENCİMİZ KEREM ÜSTER'İN VELİSİ SEVGİ ÜSTER

İlk açıldığı sene önce ilk çocuğumu emanet ettiğim ,bu sene de 2.evladımı teslim ettiğim okul.Irmak aslında bir okul ,bunun yanında yuva ve ikinci bir ailedir öğrenciler, aynı zamanda veliler için.Bunu yaşamayan bilemez.Ayrılsanız da gönül bağınız hiç kopmaz ,siz hep bir Irmaklısınızdır artık.Çocuklara verdiği iyi eğitimin yanında burada edindikleri hayata bakış açısı ve vizyon onları devamlı bir adım önem taşır ,farkedilmelerini sağlar.Kızım şu anda 25 yaşında .Aldığı eğitimin avantajını bizzat iş hayatında yaşıyor.Geçtiğimiz sene TEOG sınavına giren ve çok iyi bir puan alan kardeşinin de başka hiç bir okula gitmesini istemedi.Böylece bu sene tekrar hazırlık sınıfında Irmaklı olduk.Okula ,eğitmenlere güven veli için çok büyük bir avantaj.Ergen çocuk sahibi olarak zor günler geçirdiğimiz şu günlerde en büyük yardımı yine Irmak ailesinden alıyoruz.Atatürk ilkelerine bağlı,çağdaş,hayat başarısı odaklı bir eğitim için okulumuza güvenim sonsuz.İyi ki beraberiz Irmak ailesi.


9 A KAAN ÇUHADAR VE 12 B SINIFINDAN ÖĞRENCİMİZ AKKAN CAN ÇUHADAR'IN VELİSİ ŞENOL ÇUHADAR

Okul misyonunda yer alan “etik ve estetik değerlere sahip, çağına karşı sorumlu bireyler yetiştirmek; öğrencisini her yönüyle tanımak ve yeteneklerini geliştirmesi için uygun ortamlar sunmak” gibi birçok kavramın, içi boş ve kuru prensipler değil, tam aksine her birinin kapıda görev yapan güvenlik görevlisinden, en üst idareciye kadar peşinden koşulan idealler olduğunu daha ilk günden hissetmiş ve geride bıraktığımız yıllar boyunca her iki oğlumda da ayrı ayrı gözlemlediğim birçok olumlu gelişmeyi izleme hazzını yaşamış bir veli olarak bize yaşattıkları bu duygular için, Irmak Okulları camiasına tüm kalbimle teşekkür ederim.Uzun yıllardır Irmak Okullarında eğitim gören iki öğrencinin velisi olarak, okula ilk adımımızı attıktan bu güne kadar geçen süredeki bu gözlemlerimin, Irmak Ailesi’ne katılmayı düşünen veya bilgi sahibi olmak isteyen tüm velilere yardımcı olması dileğiyle…

Saygılarımla…

Şenol Çuhadar


HAZIRLIK SINIFINDAN ÖĞRENCİMİZ ANIL KUŞCUOĞLU'NUN VELİSİ ARZU-KORAY KUŞCUOĞLU

Teog akabinde, harıl harıl okul arayışında olduğumuz stresli bir dönemde Irmak ailesi ile tanıştık. Devlet Anadolu Lisesi veya farklı bir özel okulu düşünüyorduk. Tüm stresimiz ve kararsızlığımız, Irmak Okullarının kapısından içeri girdiğimiz andan itibaren değişti. Doğayla iç içe olan yapısı, son derece donanımlı derslikleri, laboratuvarları, spor ve sanat alanları ile Irmak bizleri ve oğlumuzu etkilemeyi başarmıştı.

Öğrenci işlerinde güler yüzlü bir karşılama akabinde müdür ve müdür yardımcımızın son derece samimi ve güvenilir konuşmaları, daha sonrasında rehberlik birim görüşmemizde sergilenen tutumlardan dolayı açıkçası çok etkilenmiştik. Zaten görüşmelerin akabinde, hemen aynı gün içerisinde oğlumuzu Irmak Lisesi’ ne kayıt ettirmeye karar verdik.

Ne kadar doğru bir karar verdiğimizi zamanla daha da iyi anlıyoruz. Atatürk ilke ve inkılaplarından asla taviz vermeyen, disipline, akademik başarıya, sanata ve spora eşit derece önem verebilen bir kurum içinde olmak gerçekten de çok güzel. Oğlum Irmak Lisesi’nden mezun olduğunda hangi kazanımlarla buradan ayrılacağını artık çok iyi biliyoruz. Özgüveni yüksek, sorgulamayı bilen, araştıran, kolay iletişime geçebilen, iyi düzeyde İngilizce konuşup, ikinci yabancı dilde kendini rahatlıkla ifade edebilen bir genç olarak bu okuldan mezun olacağına inanıyor ve sizlere güveniyoruz.

İyi ki Irmak Ailesinin bir üyesi olmuşuz.

Sevgi ve saygılarımızla

Arzu-Koray KUŞCUOĞLU


10A SINIFI ÖĞRENCİLERİMİZDEN KEREM ATEŞ'İN VELİSİ ESRA ATEŞ

Irmak ailesi ile ilk tanışmam çok uzun yollar önceydi. Yuvayı yeni bitirmiş küçük bir kız çocuğunu ellerine teslim ettim. O küçük kız şimdi 22 yaşında, Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesini burslu kazandı, yüksek onur derecesi ile mezun oldu. Şu anda İstanbul Üniversitesinde yüksek lisans yapıyor. On iki yıl boyunca her gün okuluna severek giden, kendini ifade etmeyi, haklarını savunmayı bilen ,mutlu, çevresine duyarlı, Atatürkçü gençler yetiştiren bir kurumun başarısıdır bu. Oğlum şu anda 10.sınıf öğrencisi. İki yıl sonra onu da bu aileden uğurlayacağız. Eminim o ve tüm çocuklarımız istedikleri başarıları elde edecekler. Bir eğitim kurumunun başarı ile ayakta kalabilmesi aile, öğrenci ve okul iş birliği ile olur. Irmak lisesi bu hedef üzerine kurulmuş, her öğrencisini bir değer olarak görmektedir. Ben, kendi adıma çocuklarımın eğitim hayatında yıllarca huzurlu ve mutlu olmamı sağladıkları için her birine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Çünkü yıllarla şunu anladım çocuklar asla mutlu olmadıkları yerde başarıyı yakalayamıyorlar. Onun için her zaman doğru adresim Irmak Lisesi oldu.Çevremizde daha çok mutlu ve başarılı gençler görmek dileğiyle.

Esra Ateş


HAZIRLIK SINIFI ÖĞRENCİLERİMİZDEN CAN DURU'NUN VELİSİ GÜLTEN-TEVFİK DURU

Can’ın okula başlamasının üzerinden dokuz yıl geçti. İnanılmaz hızlı ve keyifli geçen bu sürenin başlangıcını daha dün gibi hatırlıyoruz. İlk günlerde yaşadığımız endişe ve meraklarımız, yerini güvene ve sevgiye bırakalı yıllar oldu.Can’ın, Cumhuriyet değerlerine bağlı, duruşu örnek olan, özverili öğretmen ve yöneticilerle dolu bir okulda okuyor olması bizi çok mutlu ediyor. Aile olarak hepimiz istediklerimize ulaştık. Can, evi gibi gördüğü okulunda, onun başarılı ve mutlu olması için elinden gelen her şeyi yapan öğretmen ve yöneticileri ile kendini çok iyi hissediyor; biz de bu tabloya bakarak ne kadar doğru bir karar verdiğimizin gururunu yaşıyoruz.

Tüm imkânlarını çocukların geleceği için kullanan, onları sahiplenen, güven aşılayan ve gelecekte bir duruş sahibi olmalarını amaçlayan öğretmenlerimize ve yöneticilerimize teşekkür ederiz. Belki de okulumuzun en güçlü yönlerinden biri saygı, sevgi ve güven ortamını yaşıyor ve yaşatıyor olması…

Son teşekkürüm ise iki değerli yöneticimiz Metin ve Arkın Bey' e gelsin. Çok olumlu katkılarınızı farkında olan ve sonuna kadar destekleyen bir veli olarak tüm emekleriniz için ayrıca teşekkür ederim. Sevgi ile kalın.

Gülten – Tevfik Duru


HAZIRLIK SINIFI ÖĞRENCİLERİMİZDEN KAAN TURFAN'IN VELİSİ NİLGÜN-MELİH TURFAN

TEOG sınavı hazırlıkları sırasında gösterdiğimiz özeni, TEOG sonrası lise arayışlarında da devam ettirdik. Yaptığımız listenin başında IRMAK Okulları vardı. Teker teker okulları gezdik. Ancak gerek konumu, gerek okulun butik yapısı, gerekse gösterilen ilgi, bizim IRMAK'ta karar kılmamızda etken olmuştu. Oğlumuz da ilk günden itibaren okulunu çok sevmişti. Onun şevkle okula gidip gelişi, öğretmenlerin sıkı disiplinli eğitim çabaları, bizim seçimimizin ne kadar doğru olduğunun göstergesiydi. Sınıftaki öğretmenlerinden Kaan ile ilgili iyi dönüşler almamız bizi daha da memnun etti. Hazırlık sınıfını bitirdikten sonra gelecek yıl Kaan’ın okuldan daha çok keyif alacağını düşünüyoruz. Okulumuzun Atatürk ilke ve inkılaplarına bağlı oluşu da bizi ne kadar doğru bir seçim yaptığımıza bir kez daha inandırdı.

İyi ki IRMAK ailesine katılmışız!

Saygılarımızla,

Nilgün ve Melih TURFAN


HAZIRLIK SINIFI ÖĞRENCİLERİMİZDEN ELİF TELLAL'İN VELİSİ AYŞE ÖZTÜRK TELLAL

Lise kayıt döneminde,özel okulu hiç düşünmezken kızım Elif in isteğiyle Irmak Okulları ile görüşmeye karar verdik.Okulun öğrenciler için uygun mimarisini,sıcacık aile ortamını gördük ve içimiz çok rahat olarak kayıt yaptırmaya karar verdik. Okul açıldığından bu yana da çocuğumuzda çok belirgin olumlu değişiklikler gözlemledik.En önemlisi öz-güvenli ve mutlu bir çocuk haline geldi.Öğretmenleri sanatsal yeteneklerini ön plana çıkarıp bunun geliştirilmesi konusunda bize yol gösterdiler.


HAZIRLIK SINIFI ÖĞRENCİLERİMİZDEN MERAL AİKA EREN'İN VELİSİ MURAT EREN

Zorlu ve başarılı bir TEOG macerasından sonra, kızımızın TEOG ve AOSP puanları yüksek olduğu için tercih olanağımızın bir hayli fazla olmasına rağmen, her aile gibi biz de okul seçimi ile baş başa kaldık. Lise seçim sürecinde aradığımız belli başlı koşullar ve Irmak’ta yaşayarak gözlemlediklerimiz:

Atatürk İlke ve İnkılâplarına verilen önem: Irmak Okullarının kuruluş felsefesinin çağdaş Türk gençliği yetiştirmek olduğunu kayıt yaptırmadan önceki araştırmalarımızdan biliyorduk ve bunun sözde değil özde olduğunu şu an ilk elden gözlemlemekten çok mutluyuz.

Akademik kadro:“Mutlu öğretmen, mutlu öğrenci” ilkesine inancımızdan dolayı, ilk araştırdığımız konu, okuldaki öğretmen sirkülâsyonu olmuştu. Akademik kadronun büyük çoğunluğunun uzun zamandır Irmak’ta çalışmakta olduğunu ve konularında oldukça tecrübeli olduklarını önceden öğrenmiştik; olaylara pozitif yaklaşan ve öğretmek için elinden geleni yapan etkin bir öğretmen kadrosuna sahip olduğumuza sonradan şahit olduk.Öğrenci odaklı eğitim – öğretim, sosyal aktiviteler ve mutlu öğrenci:Hayatta başarının, sadece bir kimya formülünü bilmek yahut sadece matematik dersinde çok başarılı olmakla sınırlı olmadığını düşünen, iyi bir akademik eğitimin çok önemli bir ön koşul olduğunu kabul eden ama bunun mutlaka iyi planlanmış sosyal aktivitelerle ve kişisel gelişimle desteklenmesi gerektiğini düşünen bir aile olarak dengeli bir okul bulmak bizim için çok önemliydi.Irmak, disiplinli bir okul olmasına rağmen; konuşabilen, kendilerini saygı sınırları içinde herkese karşı ifade edebilen ve özgür düşünen öğrenciler yetiştirmek için her türlü imkânı en üst seviyede sunan,Öğrencinin akademik açıdan başarılı olması için gerekli özeni ve desteği en iyi şekilde veren ve öğrenciyi yakından takip eden,Okul Müdürümüz tarafından sıklıkla dile getirildiği gibi, sadece etütlerle kısıtlı olmayan, ders ve etüt zamanı dışında da öğretmenlerine kolayca ulaşılabilen ve destek alınabilen, Çok sayıda başka öğrenci kulübü olmasına rağmen sadece 2 öğrenci için bile kulüp açarak öğrencisine değer veren bir okul…Daha da önemlisi, çocuğumuz Irmak`ta çok mutlu ve başarılı.

AP akredite olması:Kızımızın üniversite eğitimini Amerika’da sürdürmek istemesinden dolayı, seçtiğimiz okulun AP dersleri vermesi ve College Board’a akredite olması, Amerikan üniversitelerine giriş için zorunlu olan SAT sınavına yönelik çalışmalar yapması bizim için çok önemliydi. Amerikan Üniversitelerinin ortak kuruluşu olan College Board’un internet sitesinde yaptığımız kısa bir araştırmadan sonra, Irmak Lisesinin AP derslerini vermek için İstanbul’da akredite olan 6 okuldan biri olduğunu görmek, 10 AP dersi gibi Türkiye standartlarında çok yüksek bir ders oranına sahip olması ve daha fazla ders eklemek için hazırlanması, SAT ve SAT Subject testlerine yönelik destek çalışmalarının olması, bizim için önde gelen tercih nedenlerinden biriydi.

Yurtdışı danışmanlık:Karmaşık yurtdışı üniversite başvuru sürecinde etkin bir danışmalık desteği ve sürecin erken planlaması önem taşıdığı için okulu ziyaretimizde yurtdışı eğitim danışmanı ile özellikle görüşmek istememize rağmen kendisi yaz tatilinde olduğu için bunu gerçekleştirememiştik. Ancak aynı gün okulumuz yurtdışı eğitim danışmanı Sn. Stuart Haynes’in Bodrum’da tatili sürerken bizi arayarak yaklaşık 1 saat okulun yaklaşımını detaylı olarak anlatması ve sorularımızı en ince ayrıntısına kadar yanıtlaması, bizim için bu süreçte yalnız kalmayacağımızın garantisiydi.

Samimi ve gülen yüzlü idari kadro:Bir okul düşünün: Müdürü, Müdür Yardımcıları öğrencileri ismen tanıyor, idari kadro öğrencisinin dile getirdiği bir olayı ya da öneriyi daha sonra bire bir defalarca takip ediyor. Aile olarak okulumuzun çocuğumuzu en az bizim kadar takip ettiğini bilmek, bizler için çok önemli.

Laboratuarlar, derslikler, vb.Bütün özel okulların materyal donanımlarının birbirine çok yakın olduğunu düşündüğümüz için, okulumuzun laboratuarları, spor solonu, yemekhanesi, sanat atölyeleri, derslikleri en iyi donanıma sahip olmalarına rağmen bizim için bir tercih nedeni olmadı. Bu ilk (lise hazırlık) yılımızda ne kadar doğru bir tercihte bulunduğumuzu bir anne, baba olarak görmekten ve Irmak Ailesine mensup olmaktan çok mutluyuz.

Bunlar, bizim tecrübelerimizden kaynaklanan görüşlerimiz… Görüşlerimizin sizlere ve ailemize yeni katılacak üyelerimize faydalı olması dileği ile…

Yumiko, Murat Eren


12A SINIFI ÖĞRENCİLERİMİZDEN İZEL EVRENKAYA'NIN VELİSİ SERAP EVRENKAYA

Okulumuzun YGS ve LYS çalışmaları hakkında özelikle size ve öğretmenlerimize teşekkür etmek isteriz. Bu yılki destekleriniz sayesinde gençlerimiz sene sonunda çok iyi işler başaracaklar, bundan eminim. Her konuda arkalarında olmanız, öğretmenlerimizin özverileri, hafta sonu ders programları, okul çıkışı etüt çalışmaları, öğretmenlerimizin her an onların sorularına açık olmaları, destekleri, biz aileler ve gençlerimiz için çok önemli. Sağ olun, var olun. Ayrıca okulumuzun çocuklarımıza verdiği İngilizce eğitim de tartışılmaz. MUN sayesinde yabancı dillerini yurt dışında ve yurt içinde sınama fırsatı elde etmeleri, onlar için büyük şans. Bugün "Bu okulu iyi ki seçmişiz!" diyebiliyorsak, sizlerin sayesinde. Bu bir ekip çalışması tabii ki. Bunu da biliyoruz. Okulumuza kapıdan girdiğimiz andan itibaren güvenliğinizden başlayarak tüm personelin güler yüzlülüğü de ayrıca çok güzel. Teşekkür ederiz.

İyi ki varsın Irmak!


9B SINIFI ÖĞRENCİLERİMİZDEN MELODİ BEGÜM BEYNAM'IN VELİSİ DİDEM YENİCE BEYNAM

Irmak Okulları ile Amerika Birleşik Devletleri’nden Türkiye’ye dönüş sürecimizde tanıştık. O sıralarda 6 ve 10 yaşlarında olan çocuklarımız için okyanus ötesinden yürüttüğümüz araştırma karşımıza Irmak’ı çıkarmıştı. İlk Türkiye seyahatimizde okulu ve yöneticileri ziyaret edip konuştuk. Okulun eğitimle ilgili teklif ettiklerinden ve önümüze konulan eğitim modelinden çok etkilenmiştik. Bizi en çok cezbeden ise okulun Türkçe’leri çok da iyi olmayan çocuklarımıza bu açıdan da destek olmaya söz vermesi olmuştu. Okulun lokasyonunun da bizim için önemli bir artı olduğunu eklemeliyim. Sonuçta her iki çocuğumuzu da Irmak Okulları’na kayıt ettirdik. Irmak, aynı yöneticilerinin söz verdigi gibi hem Türkce’leri zayıf hem de Türk kültürüne çok da aşina olmayan çocuklarımıza ihtiyaçları olan desteği verdi. İlkokul birinci sınıfa kayıt olan oğlumuz Demir’in adaptasyonu cok hızlı oldu. Kısa sürede -kelimelerini biraz vurgulu konuşuyor olması dışında- diğer çocuklardan pek bir farkı kalmamıştı. Adaptasyonu böyle hızlı olunca akademik açıdan da hiçbir sorun yaşamadı.İlkokul beşinci sınıfa kayıt olan kızımız Melodi’nin ise yaşı ve sınıfı itibariyla adaptasyonu biraz daha uzun sürdü. Ancak bu süreçte Irmak, Melodi’ye bir rehber öğretmenle birebir calışma olanağı sağladı. Melodi, hızla giden bir trene orta yerinden atlamış olmanın şaşkınlığıyla bir yarım dönem dil ve kültür açısından zorlandıysa da, öğretmenlerinin ve kendisiyle okul saatlerinin büyük bir kısmında birebir çalışan değerli öğretmen Didem Ciçek’in de gayretleriyle kısa zamanda arkadaşlarını yakaladı ve okul yılını çok yüksek bir ortalamayla bitirdi. 2011/12 okul döneminde, okulumuzun her iki çocuğumuzun ihtiyaçlarına gösterdiği bu özen, ilgi ve hassasiyet okulu gözümüzde çok değerli kıldı. Zaman içinde, okulun yeni fikirlere açıklığı, ortaya çıkan sorunları çözmek için gösterdiği interaktif yaklaşım ve yorulmaz çaba okulu daha da çok benimsememize yol açtı. Akademik anlamda da çocukların bir meta olarak görülmeyip, önceliğin donanımlı bireyler yetiştirmek olması ve bu fikirlerin arkasında kararlılıkla duran Ortaokul ve Lise Müdürü Metin Yoleri’nin vizyonu bizi okula hayran bıraktı. Bu hayranlık nedeniyledir ki, geçen 4 yılda biri ilkokuldan, diğeri ortaokuldan mezun olan çocuklarımız, ortaokul ve lisede de yollarına Irmak’ta devam etmeye karar verdiler ve biz de onların bu kararlarını gönül rahatlığıyla destekledik.

Irmak Okulları, hedefi mutlu ve donanımlı genç bireyler yetiştirmek olan her anne-babaya gönülden tavsiye edebileceğim bir eğitim kurumudur.


9A SINIFINDAN ÖĞRENCİMİZ BEGÜM AYIRGA'NIN VELİLERİ ELİF-OĞUZ AYIRGA

Değerli Irmak Okulları,

9A Öğrencisi Begüm Ayırga ve 3A Öğrencisi İris Ayırga’nın ebeveynleri olarak görüşlerimizi siz değerli okul yöneticilerimiz ve öğretmenlerimizle paylaşmak istedik.Gelecek, bizlerin onu şekillendirme biçimimize bağlıdır. Bu yüzdendir ki, bizler veli ve öğretmen olarak çocuklarımıza / öğrencilerimize, muhakeme yapma, şeffaf olma ve etik davranma yollarını göstermeliyiz. Her iki çocuğumuzun da Irmak’ta hayata hazırlandıkları süreçte çevreye duyarlı olduklarını, yaşamlarında kendileri için belirledikleri bir rolleri olduğunu, esnek olduklarını ve kaynaklarını çok sağlıklı bir şekilde kullanabildiklerini gözlemliyor olmamız ebeveyn olarak bizler için her zaman kıvanç vesilesi olmuştur.

Özellikle “son yıllar” dünyada fakirliğin, savaşların sebep olduğu mülteciler ve göç sorunları ile terör hareketlerinin yoğunlaştığı bir dönem olarak iz bırakmıştır. Irmak’ta evrensel değerler ile birlikte Atatürk’ün bizlere armağan ettiği vazgeçilmez değerler ışığında özgür ve çağdaş bireyler yetiştirildiğini görmek, çocuklarımız Begüm ve İris ile ilgili gelecek hayallerimizi her zaman kuvvetlendirmekte ve geliştirmektedir.

Çocuklarımızı hayata hazırlamak adına daha çok inisiyatif verildiğini, yaratıcılık ve ekip çalışması becerilerinin daha fazla desteklendiğini görüyoruz. Ebeveyn olarak istiyoruz ki çocuklarımız, hayal kursunlar, gözlemlesinler, düşünsünler, güvensinler, analiz etsinler; tek başına veya topluca üretsinler. İşte tam bu noktada, Irmak Okullarının çocuklarımıza kendi potansiyellerinin farkına varmaları için açtığı iletişim kanallarını ve bunun çocuklarımızdaki pozitif yansımalarını rahatlıkla gözlemleyebiliyoruz.

Çocuklarımızın sınırlarını genişletmek; neyin mümkün olduğunu keşfetmelerini sağlamak için iletişim yeteneklerinin geliştirilmesi en önemli gerekliliktir. Çocuklarımızın kendi potansiyellerini keşfetmelerini sağlamanın öğretmelerimizin ve bizlerin ortak olarak önceliklerimiz arasında olduğunu görüyoruz. Irmak Okullarında Okul İdaresi ile el ele gerçekleştirmeye çalıştığımız eğitim sistemi ve öğrenme metotları çocuklarımıza çok kıymetli bir yol çiziyor Geleceğe özgürce ve güvenle bakabilen, topluma ve dünyaya katma değer yaratacak çocuklarımız Irmak Okullarında bu disiplinle sevgi ve özenle geliştiriliyor başka bir deyişle arzu edilen sonuç için gerekli kaynak fazlasıyla ayrılıyor. Gelecekte daha büyük başarılara birlikte imza atmak ümidiyle hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederiz.

Sevgi ve saygılarımızla,

Elif – Oğuz Ayırga


IRMAK SCHOOLS

  • Cemil Topuzlu Caddesi No:100 Caddebostan P.K. 34728 Kadıköy - ISTANBUL
  • Kindergarten Direct Line : 0 (530) 173 00 11
  • Phone : 0 (216) 411 39 23 - 24 - 25
  • Fax : 0 (216) 411 39 26
  • E-Mail : ogrenci.isleri@irmak.k12.tr